Εικονικές τάξεις | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
| More

Καλώς ήλθατε

στην υπηρεσία εικονικών τάξεων του ΕΑΠ

Η υπηρεσία τηλεδιάσκεψης (εικονικών τάξεων) παρέχει σε καθηγητές και φοιτητές τη δυνατότητα πραγματοποίησης συσκέψεων και σεμιναρίων ανεξάρτητα από τον τόπο φυσικής παρουσίας των συμμετεχόντων, μέσω της διοργάνωσης και παρακολούθησης «ηλεκτρονικών εκδηλώσεων» (events). [Περισσότερα]


Εάν είστε καθηγητής ή θέλετε να οργανώσετε μια τηλεδιάσκεψη

Για τη διεξαγωγή τηλεδιασκέψεων θα χρειαστείτε ένα λογαριασμό για τη σύνδεσή σας στην υπηρεσία, και μια ή περισσότερες αίθουσες (ανάλογα με τις ανάγκες σας) στις οποίες θα λαμβάνουν μέρος τα events. Για το λόγο αυτό, σε συνεργασία με το διαχειριστή του συστήματος θα πρέπει να πραγματοποιηθούν μερικά βήματα. [Δείτε τα]

Σε περίπτωση που είστε εγγεγρμμένος χρήστης και ξεχάσατε το κωδικό σας πρόσβασης, χρησιμοποιήστε το σύνδεσμο «Έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης;» στη σελίδα σύνδεσης ή στείλτε e-mail στη διαχείριση της υπηρεσίας.

Οι λογαριασμοί και οι εικονικές αίθουσες δημιουργούνται και ισχύουν για το εκάστοτε ακαδημαϊκό έτος.


Εάν είστε φοιτητής ή θέλετε να συμμετάσχετε σε μια τηλεδιάσκεψη

Σε τηλεδιασκέψεις μπορείτε να συμμετάσχετε με δυο τρόπους:

Για λεπτομερείς οδηγίες σχετκά με την παρακολούθηση τηλεδιασκέψεων, δείτε την ενότητα «Παρακολούθηση εκδήλωσης».


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

 
Προβλήματα συμμετοχής με Mozilla Firefox έκδοσης 52 ή νεότερης
15/04/2017 ΕΝΕΡΓΟ

Από το Μάρτιο 2017 και ξεκινώντας με την έκδοση 52 του Mozilla Firefox περιορίζεται η υποστήριξη για πρόσθετα που βασίζονται σε NPAPI, συμπεριλαμβανομένης της Java (https://www.java.com/en/download/help/firefox_java.xml)

Συνέπεια του παρπάνω είναι να μην μπορεί να εκτελεστεί το Saba Meeting μέσω της Java, σε Mozilla Firefox. Για να επιλύσετε το συγκεκριμένο ζήτημα εγκαταστήστε την έκδοση Mozilla Firefox 52 ESR 32-bit release (ή νεότερη) από τη σελίδα https://www.mozilla.org/en-US/firefox/organizations/all (επιλέξτε την επιθυμητή γλώσσα και το Λειτουργικό Σύστημά σας, μόνο η 32-bit έκδοση υποστηρίζει Java). Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήστε κάποιο εναλλακτικό συμβατό πρόγραμμα περιήγησης (Google Chrome, Internet Explorer, Safari κτλ).


 
Saba Meeting και αλλαγές στη Java
15/11/2016 ΕΝΕΡΓΟ

Η έκδοση Saba Meeting που χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή από το Πανεπιστήμιο είναι παλαιά (Δεκέμβριος 2015) και στηρίζεται στη Java. Τον τελευταίο καιρό σταδιακά η Java βρίσκεται σε μεταβατικό στάδιο καθώς σταματάει να υποστηρίζεται από τα προγράμματα περιήγησης, κάτι που δυστυχώς θα επιφέρει προβλήματα στη λειτουργία εφαρμογών βασισμένων σε αυτή την τεχνολογία, συμπεριλαμβανομένου του Saba Meeting που διαθέτει αυτή τη στιγμή το Πανεπιστήμιο.

Για τον λόγο αυτό στο τρέχον ακαδημαϊκό έτος το Saba Meeting έχει προταθεί να χρησιμοποιείται ως εναλλακτικό σύστημα τηλεδιασκέψεων, ενώ προωθείται το Skype for Business μέσω του Office365 για τις συναντήσεις. Ταυτόχρονα γίνονται ενέργειες για προμήθεια από το Πανεπιστήμιο νέου συστήματος τηλεδιασκέψεων εικονικών τάξεων ή ανανέωσης του υπάρχοντος.

Συνεπώς, για να προσπελαστούν τα προβλήματα που προκαλούνται από τις αλλαγές της Java στα προγράμματα περιήγησης, προτείνονται οι παρακάτω λύσεις:

  1. Χρησιμοποιείτε προγράμματα περιήγησης έκδοσης συμβατής με Java. Ελέγξτε στις «Απαιτήσεις συστήματος» για να αποφύγετε μη συμβατά προγράμματα περιήγησης (πχ Microsoft Edge)
  2. Χρησιμοποιείτε κατά τη σύνδεσή σας για συντονισμό, παρουσίαση ή απλά συμμετοχή την διεπαφή επιφάνειας εργασίας (Saba Meeting App) από συμβατό πρόγραμμα περιήγησης, η οποία χρησιμοποιεί την εγκατεστημένη Java στον υπολογιστή, αντί για την διεπαφή προγράμματος περιήγησης η οποία βασίζεται στο πρόσθετο Java που χρησιμοποιεί το ίδιο το πρόγραμμα περιήγησης
  3. Για συναντήσεις και συσκέψεις δίχως τις απαιτήσεις διαμοίρασης περιεχομένου και οργάνωσης που καλύπτει το Saba Meeting (διαμοίραση video, δυναμικού περιεχομένου, ομάδες εργασίας, αλληλεπίδραση τάξης κτλ), χρησιμοποιείτε το Skype for Business μέσω του Office365 μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες προμήθειας ενός νέου ολοκληρωμένου συστήματος εικονικών τάξεων από το ΕΑΠ

 
Ανασύνταξη της υπηρεσίας
30/09/2016 ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

Σας ενημερώνουμε ότι βρίσκονται σε εξέλιξη διεργασίες ανασύνταξης των δεδομένων τηλεδιασκέψεων. Σε αυτά περιέχονται οι υπάρχουσες αίθουσες και οι λογαριασμοί χρηστών.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι υπάρχουσες καταγραφές τηλεδιασκέψεων θα σβηστούν απότο τρέχον σύστημα δίχως άλλη προειδοποίηση. Οι υπάρχοντες λογαριασμοί θα διατηρηθούν χωρίς δικαιώματα και θα επανέλθουν με δικαίωμα συντονιστή/παρουσιαστή τηλεδιάσκεψης, ύστερα από νέο αίτημα.
Η διαδικασία εκκαθάρισης και επανέναρξη της υπηρεσίας εκτελείται σε στάδια:

  1. Αποκλεισμός υπαρχουσών αιθουσών (που σημαίνει ότι δε θα είναι προσβάσιμες για εκτέλεση τηλεδιάσκεψης)
  2. Άρση δικαιωμάτων όλων των λογαριασμών χρηστών
  3. Διαγραφή παλιών εικονικών αιθουσών (θα διατηρηθεί αντίγραφο ασφαλείας)
  4. Δημιουργία νέων λογαριασμών ή επαναφορά υπάρχοντος για το νέο ακαδημαϊκό έτος ύστερα από νέο αίτημα
  5. Δημιουργία νέων αιθουσών για το νέο ακαδημαϊκό έτος ύστερα από νέο αίτημα
  6. Εκκαθάριση λογαριασμών οι οποίοι θα παραμείνουν ανενεργοί
  7. Μεταφορά παλιών καταγραφών τηλεδιασκέψεων στο αποθετήριο εφόσον ζητηθούν

Οι ανενεργοί λογαριασμοί θα διαγραφούν 2 μήνες μετά την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους με σκοπό την εκκαθάριση και απελευθέρωση αδειών χρήσης. Με την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους μπορείτε να ξανακάνετε αίτηση για νέο λογαριασμό Συντονιστή αίθουσας ή επαναφορά υπάρχοντος (εφόσον είχατε λογαριασμό το ακαδημαϊκό έτος 2014-2015) και νέα εικονική αίθουσα στο Saba Meeting. Για να δείτε του περιορισμούς χρήσης και το δικαίωμα απόκτησης λογαριασμού και αίθουσας επισκεφθείτε την ενότητα «Πολιτική χρήσης»

Τι σημαίνουν τα παραπάνω για εσάς;

Εάν είστε απλός συμμετέχων σε τηλεδιασκέψεις τότε πρέπει να γνωρίζετε ότι θα χάσετε την πρόσβαση στο λογαριασμό και στις εικονικές αίθουσες.

Εάν είστε συντονιστής κάποιας/ων εικονικής/ών αίθουσας/ών τότε πρέπει:

  1. Να κρατήσετε το υλικό που πιθανά έχετε αναρτήσει σε αίθουσες και θέλετε να διατηρήσετε (αναρτώντας ξανά) σε νέες αίθουσες (προαιρετικό)
    Μπορείτε χρησιμοποιείτε το εργαλείο Agenda Builder για ενοποίηση υλικού σε ένα αρχείο με αποτέλεσμα τη διευκόλυνση ανάρτησής του στη νέα αίθουσα
  2. Να κάνετε λήψη των καταγραφών τηλεδιασκέψεων εφόσον θέλετε να τις χρησιμοποιήσετε μέχρις ότου αυτές αναρτηθούν στο αποθετήριο (προαιρετικό)
    Πολλές αίθουσες λειτουργούν χωρίς χρονικό περιορισμό και διατηρούν πολλές καταγραφές, μια όμως είναι διαθέσιμη online. Εάν χρειάζεστε καταγραφές που δεν είναι δημοσιευμένες πρέπει να έρθετε σε επαφή με το διαχειριστή ώστε να τις δημοσιεύσει
  3. Με την επανέναρξη της λειτουργίας της υπηρεσίας για το νέο ακαδημαϊκό έτος να ξανακάνετε αιτήματα δημιουργίας λογαριασμού και αίθουσας μόνο όσοι ενδιαφέρεστε για συντονισμό εικονικής αίθουσας (προαιρετικό)
    Ακολουθήστε τη διαδικασία για απόκτηση νέου λογαριασμού και εικονικής αίθουσας στο Centra. Επισκεφθείτε την ενότητα «Πολιτική χρήσης» για να ενημερωθείτε για
    τα δικαιώματα σχετικά με την απόκτηση λογαριασμού 

Αποβλέπουμε στην ολοκληρωτική λειτουργία της υπηρεσίας και τη συνεργασία μας με την έναρξη του νέου ακαδημαϊκού έτους.


 
Microsoft Edge και Java σε Windows 10
13/11/2015 ΕΝΕΡΓΟ

Τα Windows 10 υποστηρίζουν Java ξεκινώντας από την έκδοση Java 8 Update 51. Η Java μπορεί να εκτελεστεί σε Internet Explorer 11 και Firefox, όχι όμως στο νέο πρόγραμμα περιήγησης Microsoft Edge. Το Saba Meeting στην τρέχουσα κατάσταση δεν μπορεί να εκτελεστεί στο Microsoft Edge ούτε να ξεκινήσει το Saba Meeting App (διεπαφή επιφάνειας εργασίας) καθώς δεν υπάρχει κάποιο πρόσθετο Connector όπως αυτό που διατίθεται για το Google Chrome. Υπολογίζεται ότι μέχρι το Μάρτιο 2016 θα υπάρχει τροποποίηση της web διεπαφής που θα επιλύει αυτό το πρόβλημα. Μέχρι τότε προτείνεται να χρησιμοποιείτε κάποιο εναλλακτικό πρόγραμμα περιήγησης.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Java στα Windows 10 θα βρείτε στο https://www.java.com/en/download/faq/win10_faq.xml


 
Ανασύνταξη της υπηρεσίας
21/09/2015 ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

Σας ενημερώνουμε ότι από την Τετάρτη 23/9 θα πραγματοποιούνται διεργασίες ανασύνταξης των δεδομένων τηλεδιασκέψεων. Σε αυτά περιέχονται οι υπάρχουσες αίθουσες και οι λογαριασμοί χρηστών.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι υπάρχουσες καταγραφές τηλεδιασκέψεων θα σβηστούν απότο τρέχον σύστημα αλλά θα είναι διαθέσιμες για μεταφόρτωση μέσα από το αποθετήριο για το Saba Meeting μετά από σχετικό αίτημα. Οι υπάρχοντες λογαριασμοί θα διατηρηθούν χωρίς δικαιώματα και θα επανέλθουν με δικαίωμα συντονιστή/παρουσιαστή τηλεδιάσκεψης, ύστερα από νέο αίτημα.
Η διαδικασία εκκαθάρισης και επανέναρξη της υπηρεσίας θα εκτελεστεί σε στάδια:

  1. Αποκλεισμός υπαρχουσών αιθουσών (που σημαίνει ότι δε θα είναι προσβάσιμες για εκτέλεση τηλεδιάσκεψης)
  2. Άρση δικαιωμάτων όλων των λογαριασμών χρηστών
  3. Διαγραφή παλιών εικονικών αιθουσών (θα διατηρηθεί αντίγραφο ασφαλείας)
  4. Δημιουργία νέων λογαριασμών ή επαναφορά υπάρχοντος για το νέο ακαδημαϊκό έτος ύστερα από νέο αίτημα
  5. Δημιουργία νέων αιθουσών για το νέο ακαδημαϊκό έτος ύστερα από νέο αίτημα
  6. Εκκαθάριση λογαριασμών οι οποίοι θα παραμείνουν ανενεργοί
  7. Μεταφορά παλιών καταγραφών τηλεδιασκέψεων στο αποθετήριο εφόσον ζητηθούν

Οι ανενεργοί λογαριασμοί θα διαγραφούν 2 μήνες μετά την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους με σκοπό την εκκαθάριση και απελευθέρωση αδειών χρήσης. Με την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους μπορείτε να ξανακάνετε αίτηση για νέο λογαριασμό Συντονιστή αίθουσας ή επαναφορά υπάρχοντος (εφόσον είχατε λογαριασμό το ακαδημαϊκό έτος 2014-2015) και νέα εικονική αίθουσα στο Saba Meeting. Για να δείτε του περιορισμούς χρήσης και το δικαίωμα απόκτησης λογαριασμού και αίθουσας επισκεφθείτε την ενότητα «Πολιτική χρήσης»

Τι σημαίνουν τα παραπάνω για εσάς;

Εάν είστε απλός συμμετέχων σε τηλεδιασκέψεις τότε πρέπει να γνωρίζετε ότι θα χάσετε την πρόσβαση στο λογαριασμό και στις εικονικές αίθουσες.

Εάν είστε συντονιστής κάποιας/ων εικονικής/ών αίθουσας/ών τότε πρέπει:

  1. Να κρατήσετε το υλικό που πιθανά έχετε αναρτήσει σε αίθουσες και θέλετε να διατηρήσετε (αναρτώντας ξανά) σε νέες αίθουσες (προαιρετικό)
    Μπορείτε χρησιμοποιείτε το εργαλείο Agenda Builder για ενοποίηση υλικού σε ένα αρχείο με αποτέλεσμα τη διευκόλυνση ανάρτησής του στη νέα αίθουσα
  2. Να κάνετε λήψη των καταγραφών τηλεδιασκέψεων εφόσον θέλετε να τις χρησιμοποιήσετε μέχρις ότου αυτές αναρτηθούν στο αποθετήριο (προαιρετικό)
    Πολλές αίθουσες λειτουργούν χωρίς χρονικό περιορισμό και διατηρούν πολλές καταγραφές, μια όμως είναι διαθέσιμη online. Εάν χρειάζεστε καταγραφές που δεν είναι δημοσιευμένες πρέπει να έρθετε σε επαφή με το διαχειριστή ώστε να τις δημοσιεύσει
  3. Με την επανέναρξη της λειτουργίας της υπηρεσίας να ξανακάνετε αιτήματα δημιουργίας λογαριασμού και αίθουσας μόνο όσοι ενδιαφέρεστε για συντονισμό εικονικής αίθουσας (προαιρετικό)
    Ακολουθήστε τη διαδικασία για απόκτηση νέου λογαριασμού και εικονικής αίθουσας στο Centra. Επισκεφθείτε την ενότητα «Πολιτική χρήσης» για να ενημερωθείτε για
    τα δικαιώματα σχετικά με την απόκτηση λογαριασμού
  4. Να αποστείλετε με email λίστα με τους τίτλους των υπαρχουσών καταγραφών τηλεδιασκέψεων (θέμα της εκδήλωσης) εφόσον επιθυμείτε να αναρτηθούν αργότερα στο αποθετήριο. Αυτό θα βοηθήσει πάρα πολύ τη μελλοντική αναζήτηση καταγραφών από εσάς και τους φοιτητές (βάσει θέματος). Αν δε στείλετε τέτοια λίστα θα χρησιμοποιηθούν μόνο στοιχεία όπως Θεματική Ενότητα, Τμήμα, Διδάσκων και Ημερομηνία (προαιρετικό αλλά σημαντικό)
    Η αναζήτηση των τηλεδιασκέψεων από το διαχειριστή γίνεται με βάση την αίθουσα και την ημερομηνία. Εάν δεν έχετε το ιστορικό των τηλεδιασκέψεων με ημερομηνία μπορείτε να ζητήσετε από το διαχειριστή αποστολή λίστας με τις διαθέσιμες τηλεδιασκέψεις ανά εικονική αίθουσα, ημερομηνία και διάρκεια καταγραφής. 

Αποβλέπουμε στην ολοκληρωτική λειτουργία της υπηρεσίας και τη συνεργασία μας με την έναρξη του νέου ακαδημαϊκού έτους.


 
Προβλήματα συμμετοχής με Google Chrome έκδοσης 45 ή νεότερης
02/09/2015 ΕΝΕΡΓΟ

Από τη 1 Σεπτεμβρίου 2015 και ξεκινώντας με την έκδοση 45 του Google Chrome σταμάτησαν να υποστηρίζονται τα πρόσθετα που βασίζονται σε NPAPI, συμπεριλαμβανομένης της Java (https://java.com/en/download/faq/chrome.xml)

Συνέπεια του παρπάνω είναι να μην μπορεί να εκτελεστεί το Saba Meeting μέσω της Java, σε Google Chrome. Για να επιλύσετε το συγκεκριμένο ζήτημα χρησιμοποιήστε κάποιο εναλλακτικό πρόγραμμα περιήγησης (Firefox, Internet Explorer, Safari κτλ) ή ξεκινήστε με την εφαρμογή Saba Meeting App η οποία λειτουργεί ανεξάρτητα από τη Java που εκτελείται στο πρόγραμμα περιήγησης. Κατά την εγκατάσταση του Saba Meeting App σε Chrome ζητείται η εγκατάσταση του πρόσθετου Saba Meeting Chrome Connector που βοηθάει την εκκίνηση της εφαρμογής.


 
Νέο περιβάλλον στο πρόγραμμα πελάτη «Επιφάνειας εργασίας»
18/08/2015 ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

Από το νέο ακαδημαϊκό έτος (2015-2016) η επιλογή εκκίνησης (συμμετοχής, συντονισμού ή παρουσίασης) στην «επιφάνεια εργασίας» δεν θα ξεκινάει το παλιό πρόγραμμα πελάτη (Desktop client από εγκατάσταση στον υπολογιστή) αλλά την εφαρμογή Saba Meeting App.

Η εφαρμογή την πρώτη φορά πραγματοποιεί εγκατάσταση στον υπολογιστή και έκτοτε εκτελείται αυτόματα κατά την εκκίνηση στην «επιφάνεια εργασίας» ή αν για οποιοδήποτε λόγο αποτύχει η εκτέλεση στο πρόγραμμα περιήγησης (πχ αποτυχία Java). Εκτελείται σε ανεξάρτητο από το πρόγραμμα περιήγησης παράθυρο και χρησιμοποιεί τη Java που είναι εγκατεστημένη στον υπολογιστή. Το περιβάλλον είναι ίδιο με αυτό του προγράμματος περιήγησης (Web), συνεπώς δεν θα υπάρχει πλέον σύγχυση στις λειτουργίες ή το χειρισμό. Επιπλέον υποστηρίζει responsive λειτουργίες για τα κουμπιά και το περιεχόμενο, που σημαίνει ότι ανταποκρίνεται και διαμορφώνεται αναλόγως με την ανάλυση κάθε οθόνης. Θετικό στοιχείο της αλλαγής προγράμματος πελάτη είναι ότι η εφαρμογή εκτελείται ανεξάρτητα από τη Java και τις ρυθμίσεις ασφαλείας που χρησιμοποιεί το πρόγραμμα περιήγησης, όπως για παράδειγμα τις πρόσφατες αλλαγές που έχει κάνει το Google Chrome σε σχέση με τη Java.


 
Επίλυση προβλήματος συμμετοχής με Google Chrome έκδοσης 42 έως 45
23/04/2015 ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

Από τον Απρίλιο 2015 και ξεκινώντας με την έκδοση 42 η Google υιοθέτησε για τον Chrome ένα επιπλέον βήμα ασφαλείας για τη ρύθμιση των πρόσθετων που βασίζονται σε NPAPI, όπως η Java. Για να εκτελεστεί το Saba Meeting σε Google Chrome πρέπει να ενεργοποιηθεί η υποστήριξη των πρόσθετων NPAPI.

Οδηγίες και πληροφορίες για τα παραπάνω υπάρχουν στην παράγραφο της Java στην «Αντιμετώπιση προβλημάτων», στη λύση με τίτλο «Έχω αναβαθμίσει το Google Chrome στην έκδοση 42 ή νεότερη και το Saba Meeting δεν ξεκινάει. Τι να κάνω;»


 
Διαγραφή ανενεργών λογαριασμών του ακ. έτους 2013-2014
18/12/2014 ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

Όπως είχε προγραμματισθεί κατά την ανασύνταξη της υπηρεσίας πριν την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους, οι ονοματικοί λογαριασμοί χρηστών-συντονιστών αιθουσών που δεν έχουν ζητηθεί θα διαγραφούν από το σύστημα με σκοπό την απελευθέρωση αδειών χρήσης.

Τη Δευτέρα 22/12/2014 θα πραγματοποιηθεί η διαγραφή των λογαριασμών συντονιστών του προηγούμενου έτους που δεν ζητήθηκαν για χρήση στο τρέχον ακαδημαϊκό έτος. Οι χρήστες θα λάβετε κάποιο αυτοματοποιημένο ενημερωτικό μήνυμα.

Φυσικά αυτή η ενέργεια δεν επηρεάζει το δικαίωμα χρήσης της υπηρεσία. Εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία τηλεδιασκέψεων φέτος, κάνετε νέο αίτημα σύμφωνα με τις οδηγίες.


 
Ολοκλήρωση εργασιών αναβάθμισης
26/09/2014 ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

Οι εργασίες αναβάθμισης και ανασύνταξης της υπηρεσίας ολοκληρώθηκαν. Το λογισμικό ενημερώθηκε στην τελευταία διαθέσιμη έκδοση. Ανατρέξτε στις «Απαιτήσεις συστήματος» για να ενημερωθείτε για τη συμβατότητα με άλλα συστήματα. Πρόσθετα στις νέες δυνατότητες παρέχεται δυνατότητα εκκίνησης της εφαρμογής από εγκατάσταση στον υπολογιστή και όχι μέσω πρόσθετου (με χρήση Java). Επισκεφθείτε την ενότητα «Τι νέο υπάρχει» για να ενημερωθείτε σχετικά.

Ταυτόχρονα με την αναβάθμιση πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη ανασύνταξη της υπηρεσίας. Ως αποτέλεσμα της ανασύνταξης απενεργοποιήθηκαν οι εικονικές αίθουσες του προηγούμενου ακαδημαϊκού έτους καθώς και οι λογαριασμοί συντονιστών. Τα δεδομένα τηλεδιασκέψεων δεν διαγράφηκαν και θα είναι διαθέσιμα μέσω του Ψηφιακού Αποθετηρίου καταγραφών στο http://recordings.eap.gr.

Με την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους 2014-2015 μπορείτε να αιτηθείτε νέο λογαριασμό συντονιστή τηλεδιάσκεψης ή επαναφορά του περσινού, εφόσον επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία. Ταυτόχρονα θα δημιουργηθεί νέα εικονική αίθουσα. Η παραπάνω διαδικασία με το σχετικό αίτημα αφορά μόνο τους καθηγητές και κατ'επέκταση διοργανωτές τηλεδιασκέψεων οι οποίοι ενδιαφέρεστε να χρησιμοποιήστε την υπηρεσία εικονικών τάξεων.


 
Ανασύνταξη της υπηρεσίας
04/09/2014 ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

Σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 15/9 θα πραγματοποιούνται διεργασίες ανασύνταξης των δεδομένων τηλεδιασκέψεων. Σε αυτά περιέχονται οι υπάρχουσες αίθουσες και οι λογαριασμοί χρηστών.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι υπάρχουσες καταγραφές τηλεδιασκέψεων δεν θα σβηστούν αλλά θα είναι διαθέσιμες για μεταφόρτωση μέσα από το αποθετήριο που αναπτύσσεται για το Saba Meeting. Οι υπάρχοντες λογαριασμοί θα διατηρηθούν χωρίς δικαιώματα και θα επανέλθουν με δικαίωμα συντονιστή/παρουσιαστή τηλεδιάσκεψης, ύστερα από νέο αίτημα.
Η διαδικασία εκκαθάρισης και επανέναρξη της υπηρεσίας θα εκτελεστεί σε στάδια:

  1. Αποκλεισμός υπαρχουσών αιθουσών (που σημαίνει ότι δε θα είναι προσβάσιμες για εκτέλεση τηλεδιάσκεψης)
  2. Άρση δικαιωμάτων όλων των λογαριασμών χρηστών
  3. Δημιουργία νέων λογαριασμών ή επαναφορά υπάρχοντος για το νέο ακαδημαϊκό έτος ύστερα από νέο αίτημα
  4. Δημιουργία νέων αιθουσών για το νέο ακαδημαϊκό έτος ύστερα από νέο αίτημα
  5. Εκκαθάριση λογαριασμών οι οποίοι θα παραμείνουν ανενεργοί
  6. Μεταφορά παλιών καταγραφών τηλεδιασκέψεων στο αποθετήριο

Οι ανενεργοί λογαριασμοί θα διαγραφούν 2 μήνες μετά την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους με σκοπό την εκκαθάριση και απελευθέρωση αδειών χρήσης. Με την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους μπορείτε να ξανακάνετε αίτηση για νέο λογαριασμό Συντονιστή αίθουσας ή επαναφορά υπάρχοντος (εφόσον είχατε λογαριασμό το ακαδημαϊκό έτος 2012-2013) και νέα εικονική αίθουσα στο Saba Meeting. Για να δείτε του περιορισμούς χρήσης και το δικαίωμα απόκτησης λογαριασμού και αίθουσας επισκεφθείτε την ενότητα «Πολιτική χρήσης»

Τι σημαίνουν τα παραπάνω για εσάς;

Εάν είστε απλός συμμετέχων σε τηλεδιασκέψεις τότε πρέπει να γνωρίζετε ότι θα χάσετε την πρόσβαση στο λογαριασμό και στις εικονικές αίθουσες.

Εάν είστε συντονιστής κάποιας/ων εικονικής/ών αίθουσας/ών τότε πρέπει:

  1. Να κρατήσετε το υλικό που πιθανά έχετε αναρτήσει σε αίθουσες και θέλετε να διατηρήσετε (αναρτώντας ξανά) σε νέες αίθουσες (προαιρετικό)
    Μπορείτε χρησιμοποιείτε το εργαλείο Agenda Builder για ενοποίηση υλικού σε ένα αρχείο με αποτέλεσμα τη διευκόλυνση ανάρτησής του στη νέα αίθουσα
  2. Να κάνετε λήψη των καταγραφών τηλεδιασκέψεων εφόσον θέλετε να τις χρησιμοποιήσετε μέχρις ότου αυτές αναρτηθούν στο αποθετήριο (προαιρετικό)
    Πολλές αίθουσες λειτουργούν χωρίς χρονικό περιορισμό και διατηρούν πολλές καταγραφές, μια όμως είναι διαθέσιμη online. Εάν χρειάζεστε καταγραφές που δεν είναι δημοσιευμένες πρέπει να έρθετε σε επαφή με το διαχειριστή ώστε να τις δημοσιεύσει
  3. Με την επανέναρξη της λειτουργίας της υπηρεσίας να ξανακάνετε αιτήματα δημιουργίας λογαριασμού και αίθουσας μόνο όσοι ενδιαφέρεστε για συντονισμό εικονικής αίθουσας (προαιρετικό)
    Ακολουθήστε τη διαδικασία για απόκτηση νέου λογαριασμού και εικονικής αίθουσας στο Centra. Επισκεφθείτε την ενότητα «Πολιτική χρήσης» για να ενημερωθείτε για
    τα δικαιώματα σχετικά με την απόκτηση λογαριασμού
  4. Να αποστείλετε με email λίστα με τους τίτλους των υπαρχουσών καταγραφών τηλεδιασκέψεων (θέμα της εκδήλωσης) οι οποίες θα αναρτηθούν αργότερα στο αποθετήριο. Αυτό θα βοηθήσει πάρα πολύ τη μελλοντική αναζήτηση καταγραφών από εσάς και τους φοιτητές (βάσει θέματος). Αν δε στείλετε τέτοια λίστα θα χρησιμοποιηθούν μόνο στοιχεία όπως Θεματική Ενότητα, Τμήμα, Διδάσκων και Ημερομηνία (προαιρετικό αλλά σημαντικό)
    Η αναζήτηση των τηλεδιασκέψεων από το διαχειριστή γίνεται με βάση την αίθουσα και την ημερομηνία. Εάν δεν έχετε το ιστορικό των τηλεδιασκέψεων με ημερομηνία μπορείτε να ζητήσετε από το διαχειριστή αποστολή λίστας με τις διαθέσιμες τηλεδιασκέψεις ανά εικονική αίθουσα, ημερομηνία και διάρκεια καταγραφής. 

Αποβλέπουμε στην ολοκληρωτική λειτουργία της υπηρεσίας και τη συνεργασία μας με την έναρξη του νέου ακαδημαϊκού έτους.


 
Αναβάθμιση Ψηφιακού Αποθετηρίου καταγραφών τηλεδιασκέψεων
01/09/2014 ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

Το Ψηφιακό Αποθετήριο καταγραφών τηλεδιασκέψεων Saba Meeting (Centra) αναβαθμίζεται σε νέα έκδοση. Η νέα έκδοση περιλαμβάνει τροποποιημένο περιβάλλον, ανανεωμένη εμφάνιση περιεχομένου, πλαϊνές μπάρες ταξινόμησης περιεχομένου με βάση φίλτρα και εξελιγμένες μεθόδους πλοήγησης και αναζήτησης.

Το Αποθετήριο είναι προσβάσιμο μέσω της διεύθυνσης http://recordings.eap.gr/ και είναι διαθέσιμο στην Ελληνική και την Αγγλική γλώσσα. Η σύνδεση γίνεται μέσω του λογαριασμού του ΕΑΠ. Οι χρήστες που δεν ανήκουν στην εκπαιδευτική κοινότητα του ΕΑΠ, συνεπώς δε διαθέτουν λογαριασμό πρέπει να συνεννοηθούν με το συντονιστή της εκδήλωσης και το διαχειριστή του συστήματος.

Οι καταγραφές δε μεταφέρονται αυτόματα από το Centra και η διεργασία γίνεται όποτε κριθεί σκόπιμο ή κατόπιν σχετικού αιτήματος από συντονιστή μιας τηλεδιάσκεψης.


 
Λειτουργία Ψηφιακού Αποθετηρίου καταγραφών τηλεδιασκέψεων
29/01/2014 ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

Το Ψηφιακό Αποθετήριο καταγραφών τηλεδιασκέψεων Centra έχει ξεκινήσει τη λειτουργία του. Φιλοξενεί καταγραφές παλιότερων τηλεδιασκέψεων, αρχειοθετημένες και με δυνατότητα αναζήτησης.

Το Αποθετήριο είναι προσβάσιμο μέσω της διεύθυνσης http://recordings.eap.gr/ και είναι διαθέσιμο στην Ελληνική και την Αγγλική γλώσσα. Η σύνδεση γίνεται μέσω του λογαριασμού του ΕΑΠ. Οι χρήστες που δεν ανήκουν στην εκπαιδευτική κοινότητα του ΕΑΠ, συνεπώς δε διαθέτουν λογαριασμό πρέπει να συνεννοηθούν με το συντονιστή της εκδήλωσης και το διαχειριστή του συστήματος.

Στην τρέχουσα φάση δεν είναι ολοκληρωμένο το αρχείο συλλογών των τηλεδιασκέψεων, με τον καιρό όμως θα προστίθενται νέες καταχωρήσεις. Οι καταγραφές δε μεταφέρονται αυτόματα από το Centra και η διεργασία γίνεται όποτε κριθεί σκόπιμο ή κατόπιν σχετικού αιτήματος από συντονιστή μιας τηλεδιάσκεψης.


 
Αδυναμία εκκίνησης εικονικής αίθουσας μετά από την αναβάθμιση της Java στην έκδοση J7 U51
27/01/2014 ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

Μετά την εγκατάσταση/αναβάθμιση της Java με την τελευταία ενημέρωση (Java 7 U51), εμφανίζεται σφάλμα κατά τη φόρτωση της εφαρμογής. Αυτό οφείλεται στις ρυθμίσεις ασφαλείας της ίδιας της Java και προκαλεί πρόβλημα εκκίνησης σε διάφορες εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένου και του Centra.

Για την επίλυση του προβλήματος ανατρέξτε στην λύση με τίτλο «Εγκατέστησα την τελευταία ενημέρωση της Java και δεν μπορώ να συνδεθώ σε εικονική αίθουσα. Τι να κάνω;» που υπάρχει στην παράγραφο της Java στην ενότητα «Αντιμετώπιση προβλημάτων»


 
Διαγραφή ανενεργών ονοματικών λογαριασμών
12/12/2013 ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

Την Παρασκευή 20/12/2013 θα πραγματοποιηθεί διαγραφή των ονοματικών λογαριασμών του ακαδημαϊκού έτους 2012-2013, οι οποίοι δε ζητήθηκαν για χρήση στο τρέχον ακαδημαϊκό έτος.

Όπως είχε ανακοινωθεί στις 11/09/2013 (σχετική ανακοίνωση και ενημέρωση μέσω email), μετά την ανασύνταξη της υπηρεσίας διατηρήθηκαν οι ονοματικοί λογαριασμοί χρηστών του ακαδημαϊκού έτους 2012-2013, με σκοπό την επαναφορά τους εφόσον ζητηθούν. Με την πάροδο 2 μηνών, όσοι λογαριασμοί δεν έχουν ζητηθεί προς επαναφορά (οπότε είναι ανενεργοί) θα διαγραφούν, για λόγους εκκαθάρισης και απελευθέρωση αδειών χρήσης.

Φυσικά το παραπάνω δεν αποκλείει τους ίδιους χρήστες να δημιουργήσουν εκ νέου λογαριασμό εφόσον τον χρειαστούν για πραγματοποίηση κάποιας τηλεδιάσκεψης. Οι ενδιαφερόμενοι μπορείτε να ξανακάνετε αίτηση για νέο λογαριασμό Συντονιστή αίθουσας στο Centra.

Για να δείτε του περιορισμούς χρήσης και το δικαίωμα απόκτησης λογαριασμού και αίθουσας επισκεφθείτε την ενότητα «Πολιτική χρήσης»


 
Κάτι νέο για φέτος (Browser Client)
27/09/2013 ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

Με την καινούρια έκδοση ενεργοποιήθηκαν όλες οι απαραίτητες λειτουργίες για συντονισμό ή παρακολούθηση τηλεδιάσκεψης μέσω Προγράμματος Περιήγησης (browser).

Έως τώρα η πλειοψηφία των χρηστών χρησιμοποιούσε την αυτόνομη εφαρμογή (Εκκίνηση στην Επιφάνεια Εργασίας), καθώς η εφαρμογή μέσω Προγράμματος Περιήγησης (Browser Client) εμφανιζόταν πιο "φτωχή" και μόνο με τις βασικές λειτουργίες. Μάλιστα οι Συντονιστές/Παρουσιαστές των αιθουσών δεν είχαν τη δυνατότητα χρήσης του Browser Client για το λόγο απουσίας χρήσιμων λειτουργιών και εργαλείων.

Πλέον ο Browser Client ενσωματώνει όλες τις λειτουργίες που χρειάζονται για πλήρη συμμετοχή ή παρουσίαση σε μια εκδήλωση.
Η εκκίνηση της εφαρμογής μέσω Προγράμματος Περιήγησης προτείνεται πλέον από το ΕΑΠ.

Η διεπαφή διαφέρει στην εμφάνιση από τον κλασικό Desktop Client, όμως είναι εύκολη η εκμάθησή της. Οδηγοί για αυτή τη διεπαφή δημιουργούνται εκ νέου και θα ενσωματωθούν στις εισαγωγικές σελίδες της υπηρεσίας όταν ολοκληρωθούν.


 
Εκκίνηση λειτουργίας για το ακ. έτος 2013-2014
27/09/2013 ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

Οι εργασίες αναβάθμισης και συντήρησης ολοκληρώθηκαν. Με το νέο ακαδημαϊκό έτος μπορείτε να κάνετε αιτήματα για χρήση της υπηρεσίας σύμφωνα με τους κανόνες και τα πλαίσια που ορίζονται στις οδηγίες.

Οι χρήστες που είχατε λογαριασμό το προηγούμενο ακαδημαϊκό έτος, προτείνεται να το αναφέρετε στο διαχειριστή για καλύτερη διαχείριση.

Σας ευχόμαστε καλή και δημιουργική ακαδημαϊκή χρονιά!


 
Ιστοσελίδες υπό κατασκευή
11/09/2013 ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

Ορισμένες σελίδες οδηγιών και πληροφοριών της υπηρεσίας βρίσκονται υπό κατασκευή. Εως ότου ολοκληρωθεί η διαδικασία ενημέρωσής τους, το περιεχόμενο ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμο ή να μην αντιστοιχεί πλήρως στην πραγματικότητα. Η πλήρης επαναφορά της λειτουργίας τους θα συνοδευτεί από νέα ανακοίνωση.

Εργαζόμαστε για την καλύτερη και πληρέστερη απόδοση των οδηγιών με σκοπό την εύκολη και επιτυχημένη ενημέρωσή σας.


 
Ανασύνταξη της υπηρεσίας
11/09/2013 ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

Σας ενημερώνουμε ότι πραγματοποιούνται διεργασίες αναβάθμισης και συντήρησης της υπηρεσίας. Στα πλαίσια της συντήρησης περιλαμβάνεται ανασύνταξη των δεδομένων τηλεδιασκέψεων. Σε αυτά περιέχονται οι υπάρχουσες αίθουσες και οι λογαριασμοί χρηστών.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι υπάρχουσες καταγραφές τηλεδιασκέψεων δεν θα σβηστούν αλλά θα είναι διαθέσιμες για μεταφόρτωση μέσα από το αποθετήριο που αναπτύσσεται για το Centra. Οι υπάρχοντες λογαριασμοί θα διατηρηθούν χωρίς δικαιώματα και θα επανέλθουν με δικαίωμα συντονιστή/παρουσιαστή τηλεδιάσκεψης, ύστερα από νέο αίτημα.
Η διαδικασία εκκαθάρισης και επανέναρξη της υπηρεσίας θα εκτελεστεί σε στάδια:

  1. Αποκλεισμός υπαρχουσών αιθουσών (που σημαίνει ότι δε θα είναι προσβάσιμες για εκτέλεση τηλεδιάσκεψης)
  2. Άρση δικαιωμάτων όλων των λογαριασμών χρηστών
  3. Δημιουργία νέων λογαριασμών ή επαναφορά υπάρχοντος για το νέο ακαδημαϊκό έτος ύστερα από νέο αίτημα
  4. Δημιουργία νέων αιθουσών για το νέο ακαδημαϊκό έτος ύστερα από νέο αίτημα
  5. Εκκαθάριση λογαριασμών οι οποίοι θα παραμείνουν ανενεργοί
  6. Μεταφορά παλιών καταγραφών τηλεδιασκέψεων στο αποθετήριο

Οι ανενεργοί λογαριασμοί θα διαγραφούν 2 μήνες μετά την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους με σκοπό την εκκαθάριση και απελευθέρωση αδειών χρήσης. Με την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους μπορείτε να ξανακάνετε αίτηση για νέο λογαριασμό Συντονιστή αίθουσας ή επαναφορά υπάρχοντος (εφόσον είχατε λογαριασμό το ακαδημαϊκό έτος 2012-2013) και νέα εικονική αίθουσα στο Centra. Για να δείτε του περιορισμούς χρήσης και το δικαίωμα απόκτησης λογαριασμού και αίθουσας επισκεφθείτε την ενότητα «Πολιτική χρήσης»

Τι σημαίνουν τα παραπάνω για εσάς;

Εάν είστε απλός συμμετέχων σε τηλεδιασκέψεις τότε πρέπει να γνωρίζετε ότι θα χάσετε την πρόσβαση στο λογαριασμό και στις εικονικές αίθουσες.

Εάν είστε συντονιστής κάποιας/ων εικονικής/ών αίθουσας/ών τότε πρέπει:

  1. Να μη χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία όσο διαρκεί η διαδικασία εκκαθάρισης και μέχρι να αναρτηθεί νεότερη ανακοίνωση στην αρχική σελίδα της υπηρεσίας. Σε αυτό το διάστημα είναι πιθανό η υπηρεσία να μην είναι διαθέσιμη σε μη τακτά χρονικά διαστήματα και δίχως ειδοποίηση (υποχρεωτικό)
  2. Να κρατήσετε το υλικό που πιθανά έχετε αναρτήσει σε αίθουσες και θέλετε να διατηρήσετε (αναρτώντας ξανά) σε νέες αίθουσες (προαιρετικό)
    Μπορείτε χρησιμοποιείτε τον Agenda Builder (ή να ζητήσετε από το διαχειριστή) για ενοποίηση υλικού σε ένα αρχείο με αποτέλεσμα τη διευκόλυνση ανάρτησής του στη νέα αίθουσα
  3. Να κάνετε λήψη των καταγραφών τηλεδιασκέψεων εφόσον θέλετε να τις χρησιμοποιήσετε μέχρις ότου αυτές αναρτηθούν στο αποθετήριο (προαιρετικό)
    Επειδή πολλές αίθουσες λειτουργούν χωρίς χρονικό περιορισμό διατηρούν πολλές καταγραφές, μια όμως είναι διαθέσιμη online. Εαν χρειάζεστε καταγραφές που δεν είναι δημοσιευμένες πρέπει να έρθετε σε επαφή με το διαχειριστή ώστε να τις δημοσιεύσει
  4. Με την επανέναρξη της λειτουργίας της υπηρεσίας να ξανακάνετε αιτήματα δημιουργίας λογαριασμού και αίθουσας μόνο όσοι ενδιαφέρεστε για συντονισμό εικονικής αίθουσας (προαιρετικό)
    Ακολουθήστε τη διαδικασία για απόκτηση νέου λογαριασμού και εικονικής αίθουσας στο Centra. Επισκεφθείτε την ενότητα «Πολιτική χρήσης» για να ενημερωθείτε για
    τα δικαιώματα σχετικά με την απόκτηση λογαριασμού
  5. Να αποστείλετε με email λίστα με τους τίτλους των υπαρχουσών καταγραφών τηλεδιασκέψεων (θέμα της εκδήλωσης) οι οποίες θα αναρτηθούν αργότερα στο αποθετήριο. Αυτό θα βοηθήσει πάρα πολύ τη μελλοντική αναζήτηση καταγραφών από εσάς και τους φοιτητές (βάσει θέματος). Αν δε στείλετε τέτοια λίστα θα χρησιμοποιηθούν μόνο στοιχεία όπως Θεματική Ενότητα, Τμήμα, Διδάσκων και Ημερομηνία (προαιρετικό αλλά σημαντικό)
    Η αναζήτηση των τηλεδιασκέψεων από το διαχειριστή γίνεται με βάση την αίθουσα και την ημερομηνία. Εάν δεν έχετε το ιστορικό των τηλεδιασκέψεων με ημερομηνία μπορείτε να ζητήσετε από το διαχειριστή αποστολή λίστας με τις διαθέσιμες τηλεδιασκέψεις ανά εικονική αίθουσα, ημερομηνία και διάρκεια καταγραφής. 

Αποβλέπουμε στην ολοκληρωτική λειτουργία της υπηρεσίας και τη συνεργασία μας με την έναρξη του νέου ακαδημαϊκού έτους.


 
Αναβάθμιση της υπηρεσίας
09/09/2013 ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

Από την 1/9/2013 η υπηρεσία αναβαθμίστηκε με νέο, τελευταίας γενιάς server, νέα έκδοση λογισμικού και νέες δυνατότητες. Προσεχώς θα ενημερωθούν με τα νέα χαρακτηριστικά οι σελίδες οδηγιών και πληροφοριών της υπηρεσίας.


 
Πολιτική χρήσης
01/10/2012 ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

Επισκεφθείτε τη νέα ενότητα «Πολιτική χρήσης» και ενημερωθείτε για τους τρόπους χρήσης κανόνες λειτουργίας του συτήματος τηλεδιασκέψεων.


 
Κάτι νέο για φέτος (καταληκτικό email)
27/09/2012 ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

Το παρακάτω απευθύνεται στους συντονιστές αιθουσών (Leaders):

Έχει ενεργοποιηθεί υπηρεσία η οποία στο τέλος μιας τηλεδιάσκεψης στέλνει ημι-αυτοματοποιημένο email στους συμμετέχοντες. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να διατηρήσετε επιλεγμένο το σχετικό checkbox στο κουτί διαλόγου κατά την έξοδο από την αίθουσά σας. Μπορείτε έτσι να κάνετε ενημέρωση των συμμετεχόντων για οτιδήποτε με το κλείσιμο της αίθουσας. Σε κάθε περίπτωση πάντως παρακαλούμε να αποστέλετε ένα τέτοιο email στο virtualclasshelp@eap.gr. Η ενημέρωση έχει διπλο χαρακτήρα:

    • Γνωρίζει ο διαχειριστής πότε έκλεισε μια τηλεδιάσκεψη και με πόσα άτομα, με αποτέλεσμα να προγραμματίζεται καλύτερα ο καθαρισμός των περιττών χρηστών
    • Κρατούνται καλύτερα στατιστικά

 
Saba Centra 7.7SP1 Teleconference Service ready for takeoff...
26/09/2012 ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

Η Υπηρεσία Τηλεδιασκέψεων αναβαθμίστηκε, παραμετροποιήθηκε, ανασυντάχθηκε εσωτερικά και είναι έτοιμη για πλήρη λειτουργία στο νέο ακαδημαϊκό έτος. Η αναδιαμόρφωσή της συμπεριέλαβε:

    • Αναβάθμιση σε νέα έκδοση του λογισμικού Centra
    • Τροποποίηση του interface
    • Ενεργοποίηση νέων λειτουργιών και συμβατοτήτων (νέοι browsers, Office 2010, Microsoft Lync, Microsoft IM, βίντεο 8 ατόμων, αναδιαμόρφωση αυτοματοποιημένων email κτλ)
    • Αναβάθμιση αδειών χρηστών σε 210
    • Τροποποίηση προφίλ χρηστών
    • Ανασύνταξη υπηρεσίας με εκκαθάριση παλιών λογαριασμών χρηστών
    • Αποκλεισμό παλιών αιθουσών

Για τη χρήση της θα χρειαστεί να κάνετε νέο αίτημα για αίθουσα και λογαριασμό (η διαδικασία εν συντομία υπάρχει εδώ.


 
Ήρθε η ώρα για ανασύνταξη...
18/09/2012 ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

Σας ενημερώνουμε ότι πραγματοποιούνται διεργασίες εκκαθάρισης των δεδομένων τηλεδιασκέψεων. Σε αυτά περιλαμβάνονται οι υπάρχουσες αίθουσες και οι λογαριασμοί χρηστών.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι υπάρχουσες καταγραφές τηλεδιασκέψεων δεν θα σβηστούν αλλά θα είναι διαθέσιμες για μεταφόρτωση μέσα από το αποθετήριο που στήνεται για το Centra.
Η διαδικασία εκκαθάρισης και επανέναρξη της υπηρεσίας θα εκτελεστεί σε στάδια:

  1. Αποκλεισμός υπαρχουσών αιθουσών (που σημαίνει ότι δε θα είναι προσβάσιμες) [20/9-21/9]
  2. Εκκαθάριση όλων των λογαριασμών χρηστών [24/9-25/9]
  3. Δημιουργία νέων λογαριασμών και αιθουσών (με καινούρια στοιχεία) ύστερα από νέα αιτήματα [26/9-...]
  4. Μεταφορά παλιών καταγραφών τηλεδιασκέψεων στο αποθετήριο μετά την έναρξη λειτουργίας του  [26/9-...]

Ταυτόχρονα με τη διαδικασία εκκαθάρισης γίνεται αναβάθμιση της πλατφόρμας. Η συνολική διαδικασία εκκαθάρισης και αναβάθμισης (με εξαίρεση τα στάδια 3 και 4 δηλαδή τα οποία θα υλοποιούνται κατά καιρούς) προβλέπεται να διαρκέσει 7 ημέρες (με την παρεμβολή Σαββατοκύριακου κατά το οποίο οι εργασίες θα διακοπούν) ξεκινώντας από την Τετάρτη 19/9.

Τι σημαίνουν τα παραπάνω για εσάς;

Εάν είστε απλός συμμετέχων σε τηλεδιασκέψεις τότε πρέπει να γνωρίζετε ότι θα χάσετε την πρόσβαση στο λογαριασμό και στις εικονικές αίθουσες.
Εαν είστε συντονιστής κάποιας/ων εικονικής/ών αίθουσας/ών τότε πρέπει:

  1. Να μη χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία όσο διαρκεί η διαδικασία εκκαθάρισης και μέχρι να αναρτηθεί νεότερη ανακοίνωση στην αρχική σελίδα της υπηρεσίας (υποχρεωτικό)
  2. Να κρατήσετε το υλικό που πιθανά έχετε αναρτήσει σε αίθουσες και θέλετε να διατηρήσετε (αναρτώντας ξανά) σε νέες αίθουσες (προαιρετικό)
    Μπορείτε να ζητήσετε από το διαχειριστή δικαίωμα Agenda Builder για ενοποίηση υλικού σε ένα αρχείο με αποτέλεσμα τη διευκόλυνση ανάρτησής του στη νέα αίθουσα
  3. Να κάνετε λήψη των καταγραφών τηλεδιασκέψεων εφόσον θέλετε να τις χρησιμοποιήσετε μέχρις ότου αυτές αναρτηθούν στο αποθετήριο (προαιρετικό)
    Επειδή πολλές αίθουσες λειτουργούν χωρίς χρονικό περιορισμό διατηρούν πολλές καταγραφές, μια όμως είναι διαθέσιμη online. Εαν χρειάζεστε καταγραφές που δεν είναι δημοσιευμένες πρέπει να έρθετε σε επαφή με το διαχειριστή ώστε να τις δημοσιεύσει
  4. Με την επανέναρξη της λειτουργίας της υπηρεσίας να ξανακάνετε αιτήματα δημιουργίας λογαριασμού και αίθουσας μόνο όσοι ενδιαφέρεστε για συντονισμό εικονικής αίθουσας. Τα στοιχεία που πρέπει να αποστέλλετε κατά τη σύνταξη αιτήματος υπάρχουν στις οδηγίες στο http://centra.eap.gr/ (υποχρεωτικό)
  5. Να αποστείλετε με email λίστα με τους τίτλους των υπαρχουσών καταγραφών τηλεδιασκέψεων (θέμα της εκδήλωσης) οι οποίες θα αναρτηθούν αργότερα στο αποθετήριο. Αυτό θα βοηθήσει πάρα πολύ τη μελλοντική αναζήτηση καταγραφών από εσάς και τους φοιτητές (βάσει θέματος). Αν δε στείλετε τέτοια λίστα θα χρησιμοποιηθούν μόνο στοιχεία όπως Θεματική Ενότητα, Τμήμα, Διδάσκων και Ημερομηνία (προαιρετικό αλλά σημαντικό)
    Η αναζήτηση των τηλεδιασκέψεων από το διαχειριστή γίνεται με βάση την αίθουσα και την ημερομηνία. Εαν δεν έχετε το ιστορικό των τηλεδιασκέψεων με ημερομηνία μπορείτε να ζητήσετε από το διαχειριστή αποστολή λίστας με τις διαθέσιμες τηλεδιασκέψεις ανά εικονική αίθουσα, ημερομηνία και διάρκεια καταγραφής. 
  6. Εαν είστε παλιός χρήστης και έχετε τηλεδιασκέψεις από εκδόσεις Centra πριν την τρέχουσα (7.7) πρέπει να ενημερώσετε το διαχειριστή με μια λίστα καταγραφών όπως αναφέρεται στο 5. Σε πρώτη φάση αρκεί αναφορικά η λίστα ενώ αργότερα θα σας ζητηθούν τα αρχεία τηλεδιασκέψεων για ανάρτηση στο αποθετήριο (προαιρετικό)

Αποβλέπουμε στην ολοκληρωτική λειτουργία της υπηρεσίας και τη συνεργασία μας με την έναρξη του νέου ακαδημαϊκού έτους.


 
Τι θα αλλάξει αυτό το καλοκαίρι;
02/07/2012 ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

Με την ολοκλήρωση του ακαδημαϊκού έτους 2011-2012 έχει προγραμματιστεί η διαγραφή όλων των λογαριασμών χρήσης του Centra και απενεργοποίηση των εικονικών αιθουσών. Αυτό θα γίνει για λόγους συντήρησης (εκκαθάριση βάσης δεδομένων από περιττούς/ανενεργούς λογαριασμούς) αλλά και για στατιστικούς λόγους. Με το νέο ακαδημαϊκό έτος θα χρειαστεί να αιτηθείτε ξανά λογαριασμό και αίθουσα εφόσον χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία άμεσα (βλ. ενότητα «Διοργάνωση εκδήλωσης»). Εν τω μεταξύ προτείνουμε να αποθηκεύσετε τα αρχεία καταγραφών τηλεδιασκέψεων και Ημερήσιου Προγράμματος όσο οι αίθουσες είναι ενεργές.


 
Μια επερχόμενη υπηρεσία...
01/07/2012 ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

Παρατηρώντας τη χρήση του συστήματος έχει δημιουργηθεί ανάγκη για ψηφιακό αποθετήριο με σκοπό την αποθήκευση όλων των καταγραφών τηλεδιασκέψεων και μεταφόρτωση οποιασδήποτε από αυτές. Η υπηρεσία βρίσκεται στη φάση του σχεδιασμού ενώ προβλέπεται να λειτουργήσει με το νέο ακαδημαϊκό έτος.


 
Νέος server, maximum δύναμη...
30/06/2012 ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

Το σύστημα τηλεδιασκέψεων πλέον φιλοξενείται σε server τελευταίας τεχνολογίας για μέγιστη απόδοση και αξιοπιστία. Η περίοδος εποπτείας του νέου συστήματος ολοκληρώθηκε επιτυχώς.


 
Τι άλλαξε στις ιστοσελίδες της υπηρεσίας τηλεδιασκέψεων;
24/05/2012 ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ

 
Προσπέλαση αρχείων καταγραφών παλιότερων τηλεδιασκέψεων;
24/05/2012 ΕΝΕΡΓΟ

    Εάν έχετε πρόβλημα στην εκτέλεση αρχείων καταγραφών (playbacks) πιθανά προέρχονται από διαφορετική έκδοση Centra από την τρέχουσα. Μπορείτε να ελέγξετε την έκδοση του αρχείου και να χρησιμοποιήσετε το σωστό λογισμικό:

    Έλεγχος Απαιτούμενο λογισμικό
    Το αρχείο έχει μωβ εικονίδιο ως εξής:
    Centra Client 7.0.1 με Microsoft Java Virtual Machine
    Κατεβάστε το εδώ (.exe)
    Το αρχείο έχει κόκκινο εικονίδιο ως εξής:
    Τρέχουσα έκδοση Centra
    Κατεβάστε την μέσω του συνδέσμου «Έλεγχος Συστήματος (System Check)»

    Για περισσότερες λύσεις σε προβλήματα επισκεφθείτε την ενότητα «Αντιμετώπιση προβλημάτων»

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ